Thursday, April 8, 2010

SISTEM MATRIK

1. JADUAL PERTAMA

plan2-373

2. JADUAL 2

002t052x8jw-450

Bio-Asli membenarkan setiap ahlinya mencari downline sehingga 20 level sistem matrik !

3. JADUAL PERTAMA

Sistem matriknya ialah 1 level=1 x 10 orang=10 orang, 2 level=10 x 10 orang=100 orang, 3 level=10x10x10 orang=1,000 orang

Ini memberi makna, LEVEL 1 adalah bermula dari anda seorang dan berjaya mendapat downline berjumlah 10 orang dari tajaan anda. LEVEL 2 ialah dari 10 orang downline anda plak mendapat 100 orang downline baru mereka. Manakala LEVEL 3 plak ialah 100 orang downline baru dari level 2 tadi, mendapat 1,000 orang downline baru lagi. Begitulah proses-proses seterusnya sehingga ke LEVEL 10. Anda layak menerima komisyen kesemuanya bermula dari rangkaian downline tajaan anda (Level 1 sehingga 10, walaupun selepas level 2,3 dan seterusnya orang lain yang mencari, bersusah payah macam anda dulu dan berjaya mencari downline tetapi anda tetap layak menerima komisyen ! Itulah kelebihan sistem matrik tetapi bukanlah satu kerja mudah...

Bila anda faham dengan sistem matrik Jadual Pertama yang saya jelaskan di atas tadi. Untuk sistem matrik Bio-Asli adalah sama sahaja tetapi yang berbeza ialah 1 level untuk 5 orang downline baru. Itu lagi bagus, rangkaian downline anda lebih cepat berkembang dan disempurnakan...

TEKNIK PROMOSI IKLAN BIO-ASLI DAN MENCARI DOWNLINE BARU

Saya ada menyediakan penerangan tentang Teknik Promosi Iklan di blog Zor Corner, sila klik di sini zorcorner.ohlog.com Saya telah berpengalaman dalam promosi iklan dan berjaya mendapat downline baru. Sebenarnya sistem matrik di Level 1 (Saya bersama 5 orang downline baru) dan di Level 2 (5 downline baru saya bersama 5 orang downline masing-masing) adalah paling mencabar dan bukan mudah !!!

Maksud saya kriteria-kriteria downline saya adalah sangat penting. Kalau downline saya rajin, cukup bagus tapi kalau pemalas...? Kebanyakkan mereka berfikir dan menjangkakan kerja-kerja online nie ada jalan pintas atau mudah untuk berjaya dan memperolehi pendapatan lumayan. Tanggapan itu adalah salah besar dan ini bukan Program Skim Cepat Kaya.

Sekian. Ribuan terima kasih

No comments:

Post a Comment