Thursday, April 8, 2010

Salam Perkenalan dari Zor Corner

md_ishak3-326

0-320

YB Tn Hj Ishak Basiran adalah pengasas Bio-Asli dan memperkenalkan produk-produk berasaskan Minyak Kelapa Dara serta perniagaan online Bio-Asli.

Saya akan menerangkan secara asas Program Bio-Asli untuk Plan A & B sahaja, teknik promosi dan khasiat-khasiat yang boleh diperolehi dengan menggunakan produk Bio-Asli berdasarkan sebanyak sedikit penyelidikan dan 'my homework' yang telah saya buat sebelum ini.

PELUANG PENDAPATAN MELALUI BIO-ASLI

Sesiapa yang berminat boleh mendaftar menjadi ahli Bio-Asli secara percuma. Setiap pembelian pertama produk akan diberi harga ahli iaitu potongan harga di antara RM5 - RM10 dari harga runcit. Pembelian kedua, ahli tersebut layak menerima komisyen 5%-3% dari jumlah harga pembelian pertama dulu serta mengikut level sistem matrik. Contoh: Jumlah harga beli ialah RM30 x 5% = RM1.50 Komisyen anda akan disimpan dalam akaun e-wallet. Di mana, akaun e-wallet anda boleh keluar dengan pindah dalam bank atau buat pembelian baru anda. Sangat flexible !

Ahli Bio-Asli terbahagi kepada 2 kategori iaitu :

1. Perseorangan

2. Stokis

Berdasarkan pemahaman saya, walaupun stokis berpeluang menjana pendapatan lebih. Untuk layak menjadi stokis, pembelian produk pertama mesti berjumlah RM500 ke atas ( Barulah Username dan Login boleh access untuk section stokis. Manakala ahli perseorangan, tidak boleh access section stokis).

Manakala ahli perseorangan yang berkebolehan guna internet akan daftar percuma dan order produk sendiri tanpa perlu stokis plak. Jika anda ada teknik promosi iklan melalui internet, anda boleh mencari seberapa ramai downline di bawah tajaan anda. Setiap pembelian produk dari downline-downline anda bermakna anda layak terima komisyen kelak. Pastikan status ahli VIP Plan A & B anda aktif terlebih dulu ! Manakala downline-downline tajaan anda plak pun buat cara yang sama macam anda. Secara tidak langsung rangkaian downline anda berkembangan melalui usaha-usaha dari downline-downline baru anda sendiri ! Kalau sistem matrik anda sempurna pada level 7 pun dah lebih dari berbaloi ! Anda akan lebih beruntung sekiranya ada di antara downline anda menjadi stokis dan bergerak aktif, maka peluang menjana pendapatan anda boleh menjadi lebih seperti macam stokis jugak !!! Itulah kelebihan sistem matrik yang akan saya terangkan pada post akan datang.

No comments:

Post a Comment